Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
westron pisze:III Miejsca - Finał
1. NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
2. DŻEM - Partyzant
3. METALLICA - Mama Said
4. HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
5. PERFECT - Autobiografia
6. T. LOVE - To wychowanie
7. BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
8. STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
9. MARILLION - Kayleigh
10. PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
11. METALLICA - The Day That Never Comes
12. FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
13. KULT - Amnezja
14. STING - Fragile
15. PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
16. EVANESCENCE - Bring Me to Life
17. U2 - Pride (In the Name of Love)
18. INXS - Never Tear Us Apart
19. STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
20. METALLICA - The Unforgiven II
21. ARCHIVE - Black and Blue
22. KASIA KOWALSKA - A to co mam
23. HEY - Ja sowa
24. RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
25. SCORPIONS - Still Loving You
26. HEY - Byłabym
27. ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
28. BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
29. METALLICA - Whiskey in the Jar
30. KULT - Prosto
31. BLACKFIELD - End of the World
32. MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
33. U2 - Walk On
Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
piotr1990 pisze:Oto moje głosy:
3 z 33
01. HEY - Ja sowa
02. MARILLION - Kayleigh
03. PERFECT - Autobiografia
04. HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
05. NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
06. METALLICA - The Unforgiven II
07. METALLICA - Whiskey in the Jar
08. U2 - Pride (In the Name of Love)
09. ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
10. KASIA KOWALSKA - A to co mam
11. STING - Fragile
12. SCORPIONS - Still Loving You
13. PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
14. BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
15. PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
16. HEY - Byłabym
17. METALLICA - The Day That Never Comes
18. RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
19. DŻEM - Partyzant
20. BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
21. INXS - Never Tear Us Apart
22. METALLICA - Mama Said
23. BLACKFIELD - End of the World
24. U2 - Walk On
25. KULT - Prosto
26. KULT - Amnezja
27. EVANESCENCE - Bring Me to Life
28. ARCHIVE - Black and Blue
29. STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
30. FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
31. T. LOVE - To wychowanie
32. MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
33. STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
Sundrajta pisze:To już ostatnia chwila... I w tym przypadku jest znowuż gorzej niż w przy wybieraniu dwójek, a także jedynek z roczników. Po sprawdzeniu wyników aż sam byłem zaskoczony jak wysoko są propozycje zespołu Katarzyny Nosowskiej! Coż więcej mogę dodać, jej muzyka w tym gronie wymiata.
1. STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
2. HEY - Ja sowa
3. STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
4. PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
5. HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
6. NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
7. HEY - Byłabym
8. U2 - Pride (In the Name of Love)
9. METALLICA - The Unforgiven II
10. ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
11. U2 - Walk On
12. DŻEM - Partyzant
13. PERFECT - Autobiografia
14. METALLICA - The Day That Never Comes
15. MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
16. KASIA KOWALSKA - A to co mam
17. STING - Fragile
18. METALLICA - Whiskey in the Jar
19. RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
20. MARILLION - Kayleigh
21. T. LOVE - To wychowanie
22. BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
23. BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
24. KULT - Amnezja
25. METALLICA - Mama Said
26. ARCHIVE - Black and Blue
27. BLACKFIELD - End of the World
28. KULT - Prosto
29. INXS - Never Tear Us Apart
30. EVANESCENCE - Bring Me to Life
31. FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
32. SCORPIONS - Still Loving You
33. PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
Martyr pisze:1. PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
2 STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
3 MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
4 NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
5 MARILLION - Kayleigh
6 INXS - Never Tear Us Apart
7 U2 - Pride (In the Name of Love)
8 HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
9 KASIA KOWALSKA - A to co mam
10 METALLICA - The Unforgiven II
11 STING - Fragile
12 PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
13 T. LOVE - To wychowanie
14 HEY - Ja sowa
15 BLACKFIELD - End of the World
16 STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
17 HEY - Byłabym
18 FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
19 BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
20 METALLICA - Whiskey in the Jar
21 ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
22 EVANESCENCE - Bring Me to Life
23 SCORPIONS - Still Loving You
24 METALLICA - Mama Said
25 PERFECT - Autobiografia
26 BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
27 ARCHIVE - Black and Blue
28 KULT - Amnezja
29 U2 - Walk On
30 RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
31 METALLICA - The Day That Never Comes
32 DŻEM - Partyzant
33 KULT - Prosto
Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
gżegoż pisze:Tu już niestety jest znacznie słabszy poziom, niż w przypadku drugich miejsc i porównywalny z pierwszymi. Tylko pierwszych 8 piosenek jest bardzo dobrych, kilka kolejnych utworów to średniaki, a tak mniej więcej od 18. pozycji to już całkiem nie moje klimaty (a kilka ostatnich oceniam wręcz jako fatalne, porównywalne z końcówką z topu jedynek).
1 T. LOVE - To wychowanie
2 STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
3 NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
4 KULT - Amnezja
5 KULT - Prosto
6 STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
7 EVANESCENCE - Bring Me to Life
8 FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
9 ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
10 PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
11 STING - Fragile
12 PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
13 HEY - Byłabym
14 INXS - Never Tear Us Apart
15 MARILLION - Kayleigh
16 KASIA KOWALSKA - A to co mam
17 BLACKFIELD - End of the World
18 U2 - Pride (In the Name of Love)
19 ARCHIVE - Black and Blue
20 MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
21 U2 - Walk On
22 BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
23 BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
24 METALLICA - Whiskey in the Jar
25 METALLICA - The Day That Never Comes
26 HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
27 HEY - Ja sowa
28 METALLICA - The Unforgiven II
29 RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
30 SCORPIONS - Still Loving You
31 METALLICA - Mama Said
32 DŻEM - Partyzant
33 PERFECT - Autobiografia
Wyniki finałowego głosowania na "1 z 33 nr 3" krok po kroczku
/głosy w kolejności w jakiej do mnie docierały/
TomaszBr pisze:
numery 3:
1 ANNA MARIA JOPEK - Szepty i łzy
2 PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
3 MARILLION - Kayleigh
4 HEY & EDYTA BARTOSIEWICZ - Moja i twoja nadzieja
5 METALLICA - Mama Said
6 STING - Fragile
7 NIRVANA - Smells Like Teen Spirit
8 HEY - Ja sowa
9 RIVERSIDE - The Depth of Self-Delusion
10 METALLICA - Whiskey in the Jar
11 EVANESCENCE - Bring Me to Life
12 FLORENCE & THE MACHINE - No Light, No Light
13 ARCHIVE - Black and Blue
14 DŻEM - Partyzant
15 STING FEAT. CHEB MAMI - Desert Rose
16 U2 - Pride (In the Name of Love)
17 METALLICA - The Unforgiven II
18 PIDŻAMA PORNO - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości
19 BRUCE SPRINGSTEEN - Streets of Philadelphia
20 HEY - Byłabym
21 U2 - Walk On
22 METALLICA - The Day That Never Comes
23 BLACKFIELD - End of the World
24 KULT - Amnezja
25 STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
26 T. LOVE - To wychowanie
27 INXS - Never Tear Us Apart
28 SCORPIONS - Still Loving You
29 KULT - Prosto
30 BEVERLEY CRAVEN - Promise Me
31 KASIA KOWALSKA - A to co mam
32 MYSLOVITZ - Chciałbym umrzeć z miłości
33 PERFECT - Autobiografia
Przyznam, że wyniki podobają mi się dużo bardziej niż numerów 2 Moim faworyci na ogół w górnych rejonach (może tylko Blackfield mógłby być trochę wyżej), a ostatnie miejsce też w pełni zasłużone
Ja też podziękuję za prezentację wyników i za ogrom pracy włożony w tę zabawę. Super, że U2 wygrali chociaż w dodatkowej rozgrywce. Po cichu liczyłem na wygraną "Pride" ale cóż - miejsce na podium też cieszy. Z niecierpliwością czekam na kolejne plebiscyty.
Yacy pisze:01 | 01 | 597 | 01 | 3 | 31 | 0 | PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up
02 | 02 | 570 | 01 | 1 | 32 | 0 | MARILLION - Kayleigh
03 | 03 | 552 | 01 | 2 | 24 | 0 | U2 - Pride (In the Name of Love)
normalnie trójka marzeń
a Marillion na 2 to tylko wisienka na torcie.
Tak trójka miejsc trzecich to dla mnie powinna być trójka miejsc pierwszych
super!
Wczoraj nie mogłem wejść na stronę forum więc nie udało się wieczorem skomentować wyników.
Z podiumowej trójki zwycięzca zasłużony jak najbardziej! Ja oczywiście zamieniłbym piosenki Stinga ale i tak jest świetnie.
Jednak w dziesiątce raczej bym się nie spodziewał INXS, Beverley Craven czy Kasi Kowalskiej. I znacznie wyżej spodziewałem się zwycięzcy ostatniego Polskiego Topu Wszech Czasów. Tyle że jak widzę wiele osób bardzo nisko umieściło ten zdawałoby się wiekopomny utwór, symbol pewnej epoki. Rzeczywiście Archive bardzo dobrze został odebrany, a o dziwo Hey i Metallica przeciętnie. A Kulty były z tych słabszych w swoim repertuarze, to i nie dziwota, że są tutaj tak nisko.
I cieszę się, że mój lider odbił się od dna i tych kilka oczek awansował.
I jeszcze raz dziękuję Yacemu za ogrom pracy włożonej w plebiscyt 1 z 33. Mieliśmy przez kilka miesięcy fantastyczną zabawę.
Wielkie dzięki Jacku za przeprowadzenie całej zabawy. Tyle czasu poświęconego na całe to przedsięwzięcie! Szacun!
Emocje rozciągnięte w tak długim czasie, a mimo to przez cały plebiscyt niesłabnące, włącznie z wyborem drugich i trzecich miejsc.
Z wyników jestem zadowolony, bo chociaż zazwyczaj były "tuż obok" moich oczekiwań, to i tak przeważnie (w poszczególnych rocznikach) wygrywały dobre piosenki, zasługujące na to, by wygrywać.
W ostatecznej rozgrywce ze ścisłej czołówki trzymałem kciuki za, wydawało się, pewnych pretendentów do zwycięstwa, tj. Again i Brothers in Arms, co nie przeszkadza mi się cieszyć ze zwycięstwa Sztywnego....
Mój niekwestionowany numer jeden (Private Investigations) załapał się do najlepszej dziesiątki, więc tym bardziej wypada mi być zadowolonym.