Dede pisze:
Trzech zdecydowanych faworytów wybijających się ponad resztę stawki (z czego dwóch od tej samej osoby!)
1. 5 Billion In Diamonds- Gravity Rules
2. The Belbury Circle & John Foxx - Forgotten Town
3. Kovacs – My Love
4. niXes - Circles
5. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem
6. Louane - Si t'étais là
7. Marcin Spenner - Lucy
8. Dikanda - Devla Devla
9. Bez Jacka - Bociany
10. Niels Lan Doky - Misty Dawn
11. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
Nivo pisze:
5 górnych utworów jest świetnych, w poprzedniej edycji uważałem tak tylko o 3 utworach.
Zdecydowanie mniej proga, więcej mocnego uderzenia. Wynik zmiany pory roku?
11. Alela Diane - Take us back
10. The Veils - Swimming with the Crocodiles
9. Lazuli - La lierre
Całkiem konkretne jak na fracuską produkcję.
8. Urma - Cine iubeste si lasa
7. Dikanda - Devla Devla
Nawet nie przyszło mi do głowy, że to polskie. Cieszy.
6. Believe - III
Dat bass.
5. Daniel Spaleniak - Lonely Night
Tu się zaczyna A półka tej edycji.
4. Niechęć - Metanol
5ty polski utwór na 11. Dobrze, że ludzie od jazzu zapożyczają coraz częściej sensowne nuty z zewnątrz.
3. Black Moth - Istra
Idealnie wkomponowane brzmienie stonerowe; bardzo dobra ściana dźwięku; miodzio.
2. The Catafalque - Siraly
Chwilę mi zajęło przyjęcie tych partii wokalnych, ale instrumentalnie to jest niesamowite. Mocne skojarzenia z monkey3, ale tu znacznie bardziej rozbudowane.
1. Long Distance Calling - Out There
Dobrze, że LDC wróciło do instrumentalu. Ominęło mnie info o ich nowym albumie, dlatego ta propozycja mnie bardzo cieszy. Dostarcza.
wokal
męski x4
żeński x4
mieszany x1 (chyba, że liczyć ten wstęp w utworze Urmy, to wtedy 1,5/2)
instrumental x2
precedens, bo chyba tyle kobiecego wokalu na mojej 11 jeszcze nie było
65 minut. Nie pamiętam kiedy miałem tak krótką jedenastkę. Obecna kształtowała się na dłuższą z zespołem Soup.
dannar pisze:
1. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
2. ANN - Do końca
3. La Femme - Ou va le monde
4. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
5. Dikanda - Devla Devla
6. Early Birds - Nie można zabić miłości
7. Foxy Shazam - Oh Lord
8. Goodbye June - Daisy
9. niXes - Circles
10. Pomme - J'suis pas dupe
11. Namika - Lieblingsmensch
michal91d pisze:
1. The Veils - Swimming With Crocodiles
2. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
3. Alexander Rybak - That's How You Write a Song
4. Kovacs – My Love
5. Kamasi Washington - The Rhythm Changes
6. niXes - Circles
7. Rita Ora - Anywhere
8. Halsey - Sorry
9. The Night Flight Orchestra - Domino
10. Pomme - J'suis pas dupe
11. Goodbye June - Daisy
Aro pisze:
1. Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
2. Soup - The boy and the snow
3. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem
4. Hołd - Ogród
5. Temple of the Dog - Call Me a Dog
6. Black Moth - Istra
7. Lazuli - Le lierre
8. Niechęć - Metanol
9. Charlene Soraia - Wherever You Will Go
10. Romuald i Roman - Towarowy rusza do Indii
11. The Veils - Swimming With Crocodiles
Neo01 pisze:
1. Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
2. Temple of The Dog - Call Me A Dog
3. Waylon - Outlaw in 'em
4. Manegarm - Odin Owns Ye All
5. Niechęć - Metanol
6. Soup - The Boy and the Snow
7. Octopussy - The Glorious Legacy of the useless bum
8. The Catafalque - Siraly
9. Nothing But Thieves - Particles
10. Hombres G - Devuelveme a mi chica
11. Kamasi Washington - The Rythm Changes
miszony pisze:
1. Alela Diane - Take Us Back
2. Rafferty - Mausoleum
3. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
4. Rökkurró - Svanur
5. Pomme - J'suis pas dupe
6. Dan Bárta - Živý
7. Hot Water - Anioł
8. Hombres G – Devuelveme a mi Chica
9. Bez Jacka - Bociany
10. Richie Havens - Follow
11. Ieva Zasimauskaitė - When We're Old
Łucek pisze:
1. Brel - Piosenka starych kochanków
Inna niż wszystkie
2. Charlene Soraia - Wherever You Will Go
Piękny wokal
3. niXes – Circles
czołówka od pierwszego usłyszenia
4. Marcin Spenner – Lucy
Teraz Polska
5. Pomme - J'suis pas dupe
Urzekający głos
6. Halsey – Sorry
7. PUR – Abenteuerland
Niemiecki klasyk
8. Nick Murphy - Your Time
Ciekawie, elektronicznie
9. Kovacs - My love
10. La Femme - OŚ va le monde
11. Running Wild - Under Jolly Roger
Sundrajta pisze:
Po sporych przetasowaniach, moje grono wyróżnionych piosenek wygląda następująco:
1. Lazuli - Le lierre [12 pkt.]
2. Deftones - Sextape [10 pkt.]
3. Dikanda - Devla Devla [8 pkt.]
4. Obiymy Doschu - Ostannja Myt' [7 pkt.]
5. Hołd - Ogród [6 pkt.]
6. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem [5 pkt.]
7. Brel - Piosenka starych kochanków [4 pkt.]
8. Urma - Cine iubeste si lasa [3 pkt.]
9. Foxy Shazam - Oh Lord [2 pkt.]
10. Vader - Przeklęty na wieki [1 pkt.]
-----------------------------------------------------------------
11. Nothing but Thieves – Particles [0 pkt.]
wyróżnienia specjalne:
Believe - III
bez Jacka - Bociany
Cairokee feat. Abdelrahman Roshdy - A Drop of White
Husky Rescue - New Light of Tomorrow
Leif de Leeuw Band - Mr Hangman
Maja Koman - Babcia mówi
Månegarm - Odin Owns Ye All
Marcin Spenner - Lucy
Rafferty - Mausoleum
Temple of the Dog - Call Me a Dog
wwas pisze:
1. Dan Bárta - Živý
2. Patrick Bruel - J'te l'dis quand même
3. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
4. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem
5. Rafferty - Mausoleum
6. Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
7. Michel Berger - Seras-tu là?
8. Alela Diane - Take Us Back
9. Halsey - Sorry
10. Brel - Piosenka starych kochanków
11. The Amazing - Rewind
ADDY pisze:
1. Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
2. Soup - The Boy and the Snow
3. Oscar and the Wolf - Strange Entity
4. Ieva Zasimauskaite - When We're Old
5. The Amazing - Rewind
6. Charlene Soraia - Wherever You Will Go
7. Deftones - Sextape
8. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
9. Dikanda - Devla Devla
10. niXes - Circles
11. Oliver Tank - Last Night I Heard Everything In Slow Motion
12. Daniel Spaleniak - Lonely Night
13. Prophets of Rage - Unfuck the World
14. Nick Murphy - Your Time
15. Vanessa Paradis - Les Espaces & Les Sentiments
16. Pomme - J'suis pas dupe
17. La Femme - Ou va le monde
18. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
19. Goodbye June - Daisy
20. Halsey - Sorry
21. Temple of the Dog - Call Me a Dog
Grycek pisze:
1. Soup - The boy and the snow
2. Agalloch - The Hawthorne Passage
3. Foxy Shazam - Oh Lord
4. Urma - Cine iubeste si lasa
5. Daniel Spaleniak - Lonely Night
6. Charlene Soraia - Wherever You Will Go
7. Mamiffer - Caelestis Partus
8. Octopussy - The Glorious Legacy of the Useless Bum
9. Believe - III
10. Dikanda - Devla Devla
11. Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble - Tres morillas m'enamoran
12. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem
13. Cairokee Ft. Abdelrahman Roshdy - A Drop of White
14. Niechęć - Metanol
15. Hołd - Ogród
16. Long Distance Calling - Out There
17. Rökkurró - Svanur
18. Manegarm - Odin Owns Ye All
19. Tarja Turunen - Too Many
20. Romuald i Roman - Towarowy rusza do Indii
21. Pomme - J'suis pas dupe
(The Hawthorne Passage znam doskonale i jest moim ulubionym utworem Agallocha, ale wyjątkowo zdecydowałem się w tej edycji zagłosować na znany mi utwór)
adameria pisze:
1. Prophets of Rage - Unfuck the World
2. Hołd - Ogród
3. Maja Koman - BABCIA MÓWI
4. Hot Water - Anioł
5. Black Moth - Istra
6. Temple of the Dog - Call Me a Dog
7. Bez Jacka - Bociany
8. Obiymy Doschu - Ostannya Myt
9. Ann Wee and We - You Piss Me Off
10. Running Wild - Under Jolly Roger
11. Manegarm - Odin Owns Ye All
kajman pisze:
1. Bez Jacka - Bociany
2. Early Birds - Nie można zabić miłości
3. Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
4. Hołd - Ogród
5. Foxy Shazam - Oh Lord
6. Kamasi Washington - The Rhythm Changes
7. Romuald i Roman - Towarowy rusza do Indii
8. Obiymy Doschu - Ostannya Myt
9. Dikanda - Devla Devla
10. Temple Of The Dog - Call Me A Dog
11. Urma - Cine iubeste si lasa
12. Agalloch - The Hawthorne Passage
13. Halsey - Sorry
14. Ieva Zasimauskaite - When We're Old
TStudent pisze:
1. Foxy Shazam - "Oh Lord"
2. niXes - "Circles"
3. Louane – "Si t'étais là"
4. The Veils - "Swimming With Crocodiles"
5. The Night Flight Orchestra - "Domino"
6. Nikolas Jaar - "No"
7. Dikanda - "Devla Devla"
8. Pomme - "J'suis pas dupe"
9. ANN - "Do końca"
10. Poradnia G - "Przyjaciel Strach"
11. Namika - "Lieblingsmensch"
krisu3 pisze:
1. niXes - Circles
2. The Veils - Swimming With Crocodiles
3. Soup - The boy and the snow
4. The Amazing - Rewind
5. Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
6. Deftones - Sextape
7. Goodbye June - Daisy
8. Long Distance Calling - Out There
9. Pomme - J'suis pas dupe
10. ANN - Do końca
11. PUR - Abenteuerland
Seadra pisze:
1. Deftones – Sextape
2. Long Distance Calling - Out There
3. Hot Water – Anioł
4. ANN - Do końca
5. Apparat feat. Soap&Skin – Goodbye
6. Marcin Spenner – Lucy
7. Prophets of Rage - Unfuck the World
8. Romantic Fellas - I Wonder
9. Vanessa Paradis - Les Espaces & Les Sentiments
10. niXes - Circles
11. The Amazing - Rewind
tadzio3 pisze:
1 Temple of the Dog - Call Me a Dog
2 Pomme - J'suis pas dupe
3 Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
4 Kovacs - My Love
5 Dikanda - Devla Devla
6 Jacob Golden - On A Saturday
7 Poradnia G - Przyjaciel strach
8 Hombres G - Devuelveme a mi chica
9 Goodbye June - Daisy
10 Nothing But Thieves - Particles
11 Marcin Spenner - Lucy
I wyróżnienia:
12 PUR - Abenteuerland
13 Black Moth — Istra
14 Alela Diane - Take Us Back
15 Alexander Rybak - That’s How You Write A Song
16 Halsey - Sorry
17 The Amazing - Rewind
18 Manegarm - Odin Owns Ye All
19 Ray LaMontagne - This Love Is Over
20 Waylon - Outlaw in 'Em
21 Louane - Si t’étais là
22 The Veils - Swimming With Crocodiles
23 The Night Flight Orchestra - Domino
24 Rafferty - Mausoleum
25 Vanessa Paradis - Les Espaces & Les Sentiments
26 Foxy Shazam - Oh Lord
27 Vader - Przeklęty Na Wieki
28 Lazuli - Le lierre
amstel2 pisze:
1. Prophets of Rage - Unfuck the World
2. Deftones - Sextape
3. Furtek - Matki
4. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
5. Thy Catafalque - Sirály
6. niXes - Circles
7. Agalloch - The Hawthorne Passage
8. Daniel Spaleniak - Lonely Night
9. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
10 The Veils - Swimming With Crocodiles
11. Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
4989341 pisze:
01 Rita Ora - Anywhere
02 Oscar and the Wolf - Strange Entity
03 Goodbye June - Daisy
04 Romantic Fellas - I Wonder
05 niXes - Circles
06 Halsey - Sorry
07 Nothing But Thieves - Particle
08 The Amazing - Rewind
09 Nicolas Jaar - No
10 Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
11 The Veils - Swimming With Crocodiles
1. Dikanda - Devla Devla
2. Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
3. Running Wild - Under Jolly Roger
4. ANN - Do końca
5. Beata Rybotycka - Będąc człowiekiem
6. Black Moth - Istra
7. Temple of the Dog - Call Me a Dog
8. Ann Wee and We - You Piss Me Off
9. Daniel Spaleniak - Lonely Night
10. Alela Diane - Take Us Back
11. Vanessa Paradis - Les Espaces & Les Sentiments
oraz
12. Rökkurró - Svanur
13. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
14. Hot Water - Anioł
15. Early Birds - Nie można zabić miłości
16. Bez Jacka - Bociany
17. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
18. Hołd - Ogród
19. 5 Billion In Diamonds- Gravity Rules
20. Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble - Tres morillas m'enamoran
21. Soup - The boy and the snow
22. niXes - Circles
miało być oczko, a wyszły dwie "11"
1-4 to giganci!!!
pierwsza dwójka jest u mnie na liście, czwórka była bardzo długo.
3 wzięło mnie niesamowicie.
odpocząłem od przesłuchań prawie dwa tygodnie, a ten utwór dalej jest na podium.
no to co ja mogę
kolejne bardzo dobre utwory to 5-13
niestety dwa się nie zmieściły w "11".
nr 6 czai się za top50 Mojej Listy.
14-22 częściowo znałem, częściowo nie.
w innych edycjach mieliby zapewne większe szanse, ale teraz niestety nie…
ale jeśli nie trafią na utwory z "11" to zdecydowanie mogą liczyć na moje wsparcie!
stavanger pisze:
01 - Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
02 - 5 Billion In Diamonds - Gravity Rules
03 - The Veils - Swimming With Crocodiles
04 - Rafferty - Mausoleum
05 - Marcin Spenner - Lucy
06 - Namika - Lieblingsmensch
07 - ANN - Do końca
08 - Ray LaMontagne - This Love Is Over
09 - Nick Murphy - Your Time
10 - Nicolas Jaar - No
11 - Daniel Spaleniak - Lonely Night
---
Ławka:
12 - Alexander Rybak - That's How You Write a Song
13 - Urma - Cine iubeste si lasa
14 - Early Birds - Nie można zabić miłości
15 - Waylon - Outlaw in 'em
16 - The Belbury Circle & John Foxx - Forgotten Town
konwicki1980 pisze:
1. Patrick Bruel - J'te l'dis quand même
2. Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble - Tres morillas m'enamoran
3. Nothing But Thieves - Particles
4. Halsey - Sorry
5. Rafferty - Mausoleum
6. Soup - The boy and the snow
7. Rita Ora - Anywhere
8. Oscar and the Wolf - Strange Entity
9. PUR - Abenteuerland
10. niXes - Circles
11. Daniel Spaleniak - Lonely Night
Artur pisze:
1. PUR - Abenteuerland
2. Marcin Spenner - Lucy
3. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
4. Cairokee Ft. Abdelrahman Roshdy - A Drop of White
5. Deftones - Sextape
6. Namika - Lieblingsmensch
7. ANN - Do końca
8. The Night Flight Orchestra - Domino
9. Ieva Zasimauskaitė - When We're Old
10. La Femme - Ou va le monde
11. The Amazing - Rewind
ku3a pisze:
1. Goodbye June - Daisy
2. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
3. Deftones - Sextape
4. Foxy Shazam - Oh Lord
5. Vanessa Paradis - Les Espaces & Les Sentiments
6. Hombres G – Devuelveme a mi Chica
7. Black Moth - Istra
8. Kovacs – My Love
9. Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
10. Prophets of Rage - Unfuck the World
11. Rafferty - Mausoleum
Na dalszych pozycjach:
La Femme - Ou va le monde
The Veils - Swimming With Crocodiles
niXes - Circles
Halsey - Sorry
Maja Koman - BABCIA MÓWI
Furtek - Matki
5 Billion In Diamonds- Gravity Rules
Running Wild - Under Jolly Roger
Ieva Zasimauskaitė - When We're Old
Long Distance Calling - Out There
Rökkurró - Svanur
Manegarm - Odin Owns Ye All
Agalloch - The Hawthorne Passage
Alela Diane - Take Us Back
Apparat feat. Soap&Skin - Goodbye
santosz pisze:
1. Lazuli - Le lierre
2. Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble - Tres morillas m'enamoran
3. Obiymy Doschu - Ostannya Myt
4. Niechęć - Metanol
5. Long Distance Calling - Out There
6. Soup - The boy and the snow
7. Agalloch - The Hawthorne Passage
8. Thy Catafalque - Sirály
9. The Night Flight Orchestra - Domino
10. Black Moth - Istra
11. Nicola Cruz - Tzantza
Miszon pisze:
Zabawna sprawa: jak zostało mi 25 utworów, uznałem że dalej nie odrzucam, tylko słucham już tej grupy finalistów. No, ale przyszedł moment, w którym trzeba było wybrać 11-kę i dokonać "tymczasowego" odrzutu, tak aby wyłonić, na kogo będę głosować. I tak, kiedy ostatecznie spojrzałem na listę moich głosów, to wyszło że jest ich... 9.
Także miałem teraz kolejny problem, bo z pozostałych 16 propozycji trzeba było wybrać zaledwie 2, gdzie naprawdę każdy wybór mógłby być kwestią konkretnej chwili. Nic z tego grona się nie wybijało w żadną ze stron, ale ostatecznie, nieco zapewne losowo, jakoś udało się tych 2 szczęśliwców dokooptować do "wyjściowej jedenastki".
Ogólnie poziom niezły i równy, w dodatku jest mocno różnorodnie muzycznie i geograficznie, ale raczej nic mnie nie powaliło, nie wiem czy choć jeden utwór dostał ocenę 5/5.
Oto głosy:
1. Leif De Leeuw Band - Mr. Hangman
2. Prophets of Rage - Unfuck the World
3. Halsey - Sorry
4. Octopussy - The Glorious Legacy of the Useless Bum
5. Temple of the Dog - Call Me a Dog
6. niXes - Circles
7. Brel - Piosenka starych kochanków
8. Hołd - Ogród
9. Ieva Zasimauskaite - When We're Old
10. Urma - Cine iubeste si lasa
11. Ray LaMontagne - This Love Is Over
1. wspaniały bluesior
2. a tutaj stary dobry rapmetal
3. lubię melancholijne panie z chrypką, które wyobrażam sobie zwykle jako drobne "kruszynki". Gorsza wersja takiej pani na miejsce 9 się załapała
Te 3 numery zdecydowanie wybijają się z całości.
4. znowu nieco mocniejszego depnięcia, klasycznie rockowo
5. a tutaj już dosłownie klasycznie, bo to przecież legendarna płyta. Oczywiście znałem od dawna, nawet myślałem żeby z tej racji nie głosować, ale tak to bym miał zaledwie 8 pewnych finalistów, a nie 9
6. też znałem, choć to świeża sprawa
7. poezja śpiewana w postaci, jaką lubię
8. dobry żeński wokal, co ważne bez silenia się na jakieś wycia, plus mocny gotycki rock a może już prawie metal
10. coś mi się kołaczę, że ten numer znam, a w każdym razie wygrał swoje miejsce tym, że właśnie go nucę, bo jakoś mi wszedł w głowę
11. a to taka żeńska odmiana Halsey i Ievy, choć takiego pana wyobrażam sobie inaczej. W pierwszej części utworu wokal nieco mi się kojarzy z Joe Cockerem (ale takim niewysilonym, śpiewającym bardzo na luzie, bez "darcia" )
Pechowcy, którzy nie mieli szczęścia w "losowaniu" dwóch pozycji brakujących do uzupełnienia jedenastki:
Alexander Rybak - That's How You Write a Song
Black Moth - Istra
Dan Bárta - Živý
Deftones - Sextape
Dikanda - Devla Devla
Hot Water - Anioł
Husky Rescue - New Light of Tomorrow
Michel Berger - Seras-tu la?
Nothing But Thieves - Particle
Obiymy Doschu - Ostannya Myt
Pomme - J'suis pas dupe
Poradnia G - Przyjaciel strach
The Amazing - Rewind
Thy Catafalque - Sirály
Z racji, że jak pisałem wyżej wybija się raczej tylko podium to niewykluczone że ci pechowcy dostaną moje głosy nawet w bezpośrednich starciach z piosenkami z miejsc 4-9. Kilku z nich prezentuje tendencję zwyżkową
Arkano pisze:
01. Soup - The boy and the snow
02. Rafferty - Mausoleum
03. Husky Rescue - New Light of Tomorrow
04. Early Birds - Nie można zabić miłości
05. Urma - Cine iubeste si lasa
06. Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me
07. 5 Billion In Diamonds- Gravity Rules
08. Long Distance Calling - Out There
09. Kovacs – My Love
10. The Veils - Swimming With Crocodiles
11. Goodbye June - Daisy
12. Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble - Tres morillas m'enamoran