forumowa lista płyt, notowanie 12 (1.2.2008)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
-
- Posty: 2345
- Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:04 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1994
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
forumowa lista płyt, notowanie 12 (1.2.2008)
1.Depeche Mode 'The Singles 86>98'
2.Muchy 'Terroromans'
3.Dave Gahan 'Hourglass'
4.Kasia Stankiewicz 'Mimikra'
5.Depeche Mode 'Music for the Masses'
6.Bjork 'Volta'
7.David Bowie 'Heathen'
8.Depeche Mode 'Songs of Faith and Devotion'
9.Hey '[sic!]'
10.Depeche Mode 'Playing the Angel'
2.Muchy 'Terroromans'
3.Dave Gahan 'Hourglass'
4.Kasia Stankiewicz 'Mimikra'
5.Depeche Mode 'Music for the Masses'
6.Bjork 'Volta'
7.David Bowie 'Heathen'
8.Depeche Mode 'Songs of Faith and Devotion'
9.Hey '[sic!]'
10.Depeche Mode 'Playing the Angel'
1. Interpol - Turn on the Bright Lights
2. Kaiser Cheifs- Yours Trufy, Angry Mob
3. Joy Division- Pernament
4. Dave Gahan- Hourglass
5. Happysad- Nieprzygoda
6. Radiohead- In rainbows
7. Sex Pistols- Never mind The Bollocks
8. Myslovitz- Mieczyki, skalary ,neonki -Improwizacje
9. Cool kids of death- 2
10. Editors- A End has a Start
2. Kaiser Cheifs- Yours Trufy, Angry Mob
3. Joy Division- Pernament
4. Dave Gahan- Hourglass
5. Happysad- Nieprzygoda
6. Radiohead- In rainbows
7. Sex Pistols- Never mind The Bollocks
8. Myslovitz- Mieczyki, skalary ,neonki -Improwizacje
9. Cool kids of death- 2
10. Editors- A End has a Start
No, wreszcie zrobiłem porządek w moich notatkach i zapiskach komputerowych...
Lista płyt - notowanie 636 (28 stycznia 2008)
1 1 4 1 Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa
2 13 17 2 Happysad - Nieprzygoda
3 4 9 3 Muchy - Terroromans
4 2 8 1 Totentanz - Nieból
5 3 8 1 Różni wykonawcy - Srebrne dzwony
6 5 8 1 Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana
7 6 23 2 The White Stripes - Icky Thump
8 15 14 1 Serj Tankian - Elect the Dead
9 7 11 2 Travis - The Boy with No Name
10 10 3 10 Banjo Band Ivana Mládka - The Best of
---
11 Dave Gahan - Hourglass
12 Kylie Minogue - X
13 Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank
14 Lady Pank - Strach Się Bać
15 Aya RL - Aya RL ("Czerwona")
16 Aya RL - Aya RL ("Niebieska")
17 Bruce Springsteen - Magic
18 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
19 Beirut - The Flying Club Cup
20 Radiohead - In Rainbows
Dokładnie sprawdziłem archiwalne notowania - do tej pory nigdy nie było u mnie takiej sytuacji, żeby pierwsza szóstka była w całości po polsku!
Lista płyt - notowanie 636 (28 stycznia 2008)
1 1 4 1 Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa
2 13 17 2 Happysad - Nieprzygoda
3 4 9 3 Muchy - Terroromans
4 2 8 1 Totentanz - Nieból
5 3 8 1 Różni wykonawcy - Srebrne dzwony
6 5 8 1 Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana
7 6 23 2 The White Stripes - Icky Thump
8 15 14 1 Serj Tankian - Elect the Dead
9 7 11 2 Travis - The Boy with No Name
10 10 3 10 Banjo Band Ivana Mládka - The Best of
---
11 Dave Gahan - Hourglass
12 Kylie Minogue - X
13 Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank
14 Lady Pank - Strach Się Bać
15 Aya RL - Aya RL ("Czerwona")
16 Aya RL - Aya RL ("Niebieska")
17 Bruce Springsteen - Magic
18 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
19 Beirut - The Flying Club Cup
20 Radiohead - In Rainbows
Dokładnie sprawdziłem archiwalne notowania - do tej pory nigdy nie było u mnie takiej sytuacji, żeby pierwsza szóstka była w całości po polsku!
Notowanie nr 10
01 01 06 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
02 03 04 Peter Cincotti - East of Angel Town
03 04 09 Radiohead - In Rainbows
04 02 07 Dave Gahan - Hourglass
05 05 09 Kurt Elling - Nightmoves
06 09 02 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
07 08 06 Strachy na Lachy - Autor
08 10 03 Muchy - Terroromans
09 06 09 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
10 11 06 Lipali - Bloo
11 14 08 Blackfield - Blackfield II
12 12 01 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
13 07 09 Kasia Nosowska - UniSexBlues
14 ---- N Ewa Bem - Kakadu
15 13 09 Myslovitz - Happiness is easy
01 01 06 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
02 03 04 Peter Cincotti - East of Angel Town
03 04 09 Radiohead - In Rainbows
04 02 07 Dave Gahan - Hourglass
05 05 09 Kurt Elling - Nightmoves
06 09 02 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
07 08 06 Strachy na Lachy - Autor
08 10 03 Muchy - Terroromans
09 06 09 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
10 11 06 Lipali - Bloo
11 14 08 Blackfield - Blackfield II
12 12 01 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
13 07 09 Kasia Nosowska - UniSexBlues
14 ---- N Ewa Bem - Kakadu
15 13 09 Myslovitz - Happiness is easy
oto moje płyty:
1. BLACKFIELD, Blackfield II
2. LEEHOM, Gai Bian Zi Ji
3. JAY CHOU, Wo Hen Mang
4. KENT, Tillbaka Till Samtiden
5. MUSE, Absolution
6. BLACKFIELD, Blackfield
7. KING CRIMSON, Red
8. MUSE, Hullabaloo
9. ENIGMA, Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!
10. THE CHEMICAL BROTHERS, Come With Us
Pozdrowienia!
1. BLACKFIELD, Blackfield II
2. LEEHOM, Gai Bian Zi Ji
3. JAY CHOU, Wo Hen Mang
4. KENT, Tillbaka Till Samtiden
5. MUSE, Absolution
6. BLACKFIELD, Blackfield
7. KING CRIMSON, Red
8. MUSE, Hullabaloo
9. ENIGMA, Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!
10. THE CHEMICAL BROTHERS, Come With Us
Pozdrowienia!
- Miszon
- Posty: 15342
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. Led Zeppelin - Houses of the holy
2. Led Zeppelin - IV
3. Strachy na Lachy - Autor
4. Raz Dwa Trzy - Młynarski - "Jeszcze w zielone gramy" rulezzzz!
5. Svann - Granica czerni i bieli
6. Gentleman&the Far East Band - Live
7. Strachy na Lachy - Strachy na Lachy
8. Pidżama Porno - Bułgarskie centrum
9. Led Zeppelin - III
10. Led Zeppelin - II
2. Led Zeppelin - IV
3. Strachy na Lachy - Autor
4. Raz Dwa Trzy - Młynarski - "Jeszcze w zielone gramy" rulezzzz!
5. Svann - Granica czerni i bieli
6. Gentleman&the Far East Band - Live
7. Strachy na Lachy - Strachy na Lachy
8. Pidżama Porno - Bułgarskie centrum
9. Led Zeppelin - III
10. Led Zeppelin - II
1. IN THE COURT OF THE CRIMSON KING - King Crimson
2. ISLANDS - King Crimson
3. EAST OF ANGEL TOWN - Peter Cincotti
4. RED - King Crimson
5. ID - Anna Maria Jopek
6. I - Led Zeppelin
7. II - Led Zeppelin
8. CALL ME IRRESPONSIBLE - Michael Buble
9. IV - Led Zeppelin
10. AVENGED SEVENFOLD - Avenged Sevenfold
2. ISLANDS - King Crimson
3. EAST OF ANGEL TOWN - Peter Cincotti
4. RED - King Crimson
5. ID - Anna Maria Jopek
6. I - Led Zeppelin
7. II - Led Zeppelin
8. CALL ME IRRESPONSIBLE - Michael Buble
9. IV - Led Zeppelin
10. AVENGED SEVENFOLD - Avenged Sevenfold
Lista płyt. Notowanie 869:
01. 01. 08. 08. Soliloquium - Normalsi
02. 03. 03. 03. Autor - Strachy na Lachy
03. 02. 04. 04. Hourglass - Dave Gahan
04. 04. 10. 10. Nieból - Totentanz
05. 05. 12. 12. Elect The Dead - Serj Tankian
06. 06. 19. 02. Icky Thump - The White Stripes
07. 07. 12. 12. Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold
08. 09. 20. 20. Nieprzygoda - Happysad
09. 08. 20. 20. Absolution - Muse
10. 10. 16. 16. Ship Of Dreams - David Knopfler
miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
01. 01. 08. 08. Soliloquium - Normalsi
02. 03. 03. 03. Autor - Strachy na Lachy
03. 02. 04. 04. Hourglass - Dave Gahan
04. 04. 10. 10. Nieból - Totentanz
05. 05. 12. 12. Elect The Dead - Serj Tankian
06. 06. 19. 02. Icky Thump - The White Stripes
07. 07. 12. 12. Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold
08. 09. 20. 20. Nieprzygoda - Happysad
09. 08. 20. 20. Absolution - Muse
10. 10. 16. 16. Ship Of Dreams - David Knopfler
miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
1. Zabili Mi Zółwia - Uczucia w promocji
2. Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj
3. Collage - Moonshine
4. Happysad - Nieprzygoda
5. Strachy Na Lachy - Autor
6. Riverside - Rapid Eye Movement
7. Strachy Na Lachy - Piła tango
8. Dżem - Wehikuł czasu
9. Pink Floyd - The Wall
10. Pink Floyd - Wish You Were Here
2. Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj
3. Collage - Moonshine
4. Happysad - Nieprzygoda
5. Strachy Na Lachy - Autor
6. Riverside - Rapid Eye Movement
7. Strachy Na Lachy - Piła tango
8. Dżem - Wehikuł czasu
9. Pink Floyd - The Wall
10. Pink Floyd - Wish You Were Here
- Miszon
- Posty: 15342
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Do tgo stopnia, że po kilku przesłuchaniach chwyciłem za gitarę i dorobiłem chwyty, po kolejnych kilku za google i znalazłem text. I teraz mogę sam sobie śpiewać . A usłyszałem pierwszy raz u Owczarka (i stamtąd mam nagrane zresztą).adr pisze:Zdecydowanie tak. Najlepszy utwór na płycie.Miszon pisze:4. Raz Dwa Trzy - Młynarski - "Jeszcze w zielone gramy" rulezzzz!
- Yacy
- Posty: 22049
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
CeLA nr 12.(Cotygodniowa Lista Albumów)
1 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen
2 ANIMATIONS - Animations
3 OBCE KRAJE - Basia Stępniak-Wilk
4 EVERYTHING ALL THE TIME - Band Of Horses
5 NIEBÓL - Totentanz
6 ICKY THUMP - The White Stripes
7 IN THE COURT OF THE CRIMSON KING - King Crimson
8 2:1 DLA DZIEWCZYN - Muzyka Końca Lata
9 FABLES OF A MAYFLY - Fair To Midland
10 CEASE TO BEGIN - Band Of Horses
1 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen
2 ANIMATIONS - Animations
3 OBCE KRAJE - Basia Stępniak-Wilk
4 EVERYTHING ALL THE TIME - Band Of Horses
5 NIEBÓL - Totentanz
6 ICKY THUMP - The White Stripes
7 IN THE COURT OF THE CRIMSON KING - King Crimson
8 2:1 DLA DZIEWCZYN - Muzyka Końca Lata
9 FABLES OF A MAYFLY - Fair To Midland
10 CEASE TO BEGIN - Band Of Horses
1. Dave Gahan - Hourglass
2. Depeche Mode - Songs Of Faith And Devotion
3. Depeche Mode - Ultra
4. Depeche Mode - Black Celebration
5. Depeche Mode - Playing The Angel
6. Strachy na Lachy - Piła Tango
7. Katie Melua - Pictures
8. Placebo - Sleeping With Ghosts
9. Depeche Mode - Violator
10. Pidżama Porno - Bułgarskie Centrum
2. Depeche Mode - Songs Of Faith And Devotion
3. Depeche Mode - Ultra
4. Depeche Mode - Black Celebration
5. Depeche Mode - Playing The Angel
6. Strachy na Lachy - Piła Tango
7. Katie Melua - Pictures
8. Placebo - Sleeping With Ghosts
9. Depeche Mode - Violator
10. Pidżama Porno - Bułgarskie Centrum
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 2:15 pm przez Martyr, łącznie zmieniany 1 raz.
1. King Crimson - Islands
2. Anna Maria Jopek - ID
3. Led Zeppelin - I
4. King Crimson - In the wake of Poseidon
5. Serj Tankian - Elect the day
6. King Crimson - Lizard
7. King Crimson - In the court of crimson king
8. King Crimson - Starless and bible black
9. King Crimson - Red
10. Led Zeppelin - IV
2. Anna Maria Jopek - ID
3. Led Zeppelin - I
4. King Crimson - In the wake of Poseidon
5. Serj Tankian - Elect the day
6. King Crimson - Lizard
7. King Crimson - In the court of crimson king
8. King Crimson - Starless and bible black
9. King Crimson - Red
10. Led Zeppelin - IV
Na razie tylko pozycje. Komentarz za chwilę, żeby adr już mógł podliczyć.
01. Lao Che - Powstanie Warszawskie
02. Anna Maria Jopek - ID
03. Strachy Na Lachy - Autor
04. The White Stripes - Icky Thump
05. Totentanz - Nieból
06. Normalsi - Dekalog
07. Bjork - Volta
08. PJ Harvey- White Chalk
09. Justyna Steczkowska - Daj Mi Chwile
10. Bruce Springsteen - Magic
11. Katie Melua - Pictures
12. Hey - MTV Unplugged
01. Lao Che - Powstanie Warszawskie
02. Anna Maria Jopek - ID
03. Strachy Na Lachy - Autor
04. The White Stripes - Icky Thump
05. Totentanz - Nieból
06. Normalsi - Dekalog
07. Bjork - Volta
08. PJ Harvey- White Chalk
09. Justyna Steczkowska - Daj Mi Chwile
10. Bruce Springsteen - Magic
11. Katie Melua - Pictures
12. Hey - MTV Unplugged
No i komentarz.
W moim zestawieniu uwzględniłem wszystkie płyty, które przesłuchałem w tym tygodniu oprócz płyt Led Zeppelin (skoro nie potrafiłem ułożyć ich w kolejności to co dopiero poprzetykać nimi całą listę). Każdą płytę przesłuchałem tylko raz (oprócz ID - 2 razy), większość w średnich warunkach (wyjątki: Powstanie Warszawskie i ID. Przesłuchałem je w niemal idealnych warunkach (gdzieś tak 95%), czyli wyłączony świat (słyszałem odgłosy domowe i przez chwilę muzykę słuchaną przez siostrę).
1. (Powstanie Warszawskie) Jedna z najważniejszych płyt jakie słyszałem, na pewno najważniejsza jaką mam na dysku. Jest to jedyny album, wśród słuchanych w tym tygodniu, który mogę określić jako album koncepcyjny. Nie lubię używać wielkich słów, ale w tym przypadku jest to uzasadnione. Dla mnie jest to genialny album. Kropka. Na tym mógłbym zakończyć, ale jeszcze kilka słów napiszę. Wiele jest powodów dla których tak uważam.
- Fenomenalne teksty. Wystarczy usłyszeć pierwsze zdanie z płyty, żeby posmakować co będzie dalej: aluzje, cytaty (nie tylko) muzyczne to wszystko rzuca się na uszy.
- Klimatyczna muzyka i efekty dźwiękowe. Co prawda na koncertach brzmią jeszcze lepiej (wiem bo liznąłem to uczucie oglądając koncert w TVP. To jedna z najlepszych rzeczy jaką podarowała mi telewizja. Nielicznych.), ale i tak pozwala przeżyć słuchanie płyty na następnym (po tekstach) poziomie.
- Patriotyzm i punk.
2. (ID) Bardzo dobra płyta utrzymana w pięknej stylistyce.
Poniżej 5-go miejsca różnice są bardzo niewielkie i przy następnych przesłuchaniach kolejność może wyglądać inaczej.
To tyle tak na szybko. Aha. Ten post będzie służył jako podstawa do mojego pierwszego notowania płyt na mycharts, więc niektóre zdania mogę się powtórzyć.
W moim zestawieniu uwzględniłem wszystkie płyty, które przesłuchałem w tym tygodniu oprócz płyt Led Zeppelin (skoro nie potrafiłem ułożyć ich w kolejności to co dopiero poprzetykać nimi całą listę). Każdą płytę przesłuchałem tylko raz (oprócz ID - 2 razy), większość w średnich warunkach (wyjątki: Powstanie Warszawskie i ID. Przesłuchałem je w niemal idealnych warunkach (gdzieś tak 95%), czyli wyłączony świat (słyszałem odgłosy domowe i przez chwilę muzykę słuchaną przez siostrę).
1. (Powstanie Warszawskie) Jedna z najważniejszych płyt jakie słyszałem, na pewno najważniejsza jaką mam na dysku. Jest to jedyny album, wśród słuchanych w tym tygodniu, który mogę określić jako album koncepcyjny. Nie lubię używać wielkich słów, ale w tym przypadku jest to uzasadnione. Dla mnie jest to genialny album. Kropka. Na tym mógłbym zakończyć, ale jeszcze kilka słów napiszę. Wiele jest powodów dla których tak uważam.
- Fenomenalne teksty. Wystarczy usłyszeć pierwsze zdanie z płyty, żeby posmakować co będzie dalej: aluzje, cytaty (nie tylko) muzyczne to wszystko rzuca się na uszy.
- Klimatyczna muzyka i efekty dźwiękowe. Co prawda na koncertach brzmią jeszcze lepiej (wiem bo liznąłem to uczucie oglądając koncert w TVP. To jedna z najlepszych rzeczy jaką podarowała mi telewizja. Nielicznych.), ale i tak pozwala przeżyć słuchanie płyty na następnym (po tekstach) poziomie.
- Patriotyzm i punk.
2. (ID) Bardzo dobra płyta utrzymana w pięknej stylistyce.
Poniżej 5-go miejsca różnice są bardzo niewielkie i przy następnych przesłuchaniach kolejność może wyglądać inaczej.
To tyle tak na szybko. Aha. Ten post będzie służył jako podstawa do mojego pierwszego notowania płyt na mycharts, więc niektóre zdania mogę się powtórzyć.
Mamy nowego lidera - Strachy Na Lachy dzięki świetnemu finiszowi wyprzedziły Dave'a Gahana. To piąty numer jeden w historii naszej listy. Ciągle w znakomitej formie Happysad - w tym tygodniu wraca na podium. Jedyną "nowością" w podstawowej dziesiątce jest płyta Islands grupy King Crimson.
1 2 6 Strachy Na Lachy - Autor 44 (7 3 2 5 2 3)
2 1 10 Dave Gahan - Hourglass 40 (3 4 4 3 1)
3 7 12 Happysad - Nieprzygoda 33 (5 2 8 4 3)
4 6 9 Totentanz - Nieból 26 (4 4 5 5)
5 16 7 Anna Maria Jopek - ID 24 (5 2 2)
6 9 4 The White Stripes - Icky Thump 21 (7 6 6 4)
7 10 3 Muchy - Terroromans 20 (2 3 8)
8 40 1 King Crimson - Islands 19 (2 1)
9 11 5 King Crimson - In the Court of the Crimson King 18 (1 7 7)
10 13 2 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski 17 (1 4)
11 3 Peter Cincotti - East of Angel Town 17 (2 3)
12 54 Serj Tankian - Elect the Dead 15 (8 5 5)
13 13 Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana 15 (6 1)
13 18 Blackfield - Blackfield II 15 (1 6)
15 22 King Crimson - Red 13 (7 4 9)
16 11 Radiohead - In Rainbows 13 (6 3)
16 54 Led Zeppelin - Led Zeppelin I 13 (6 3)
18 21 Kent - Tillbaka till samtiden 13 (4 5)
19 78 Led Zeppelin - Led Zeppelin IV 12 (2 9 10)
20 5 Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion 12 (8 2)
21 23 Normalsi - Soliloquium 10 (1)
21 23 Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa 10 (1)
21 32 Ceti - (...)Perfecto Mundo(...) 10 (1)
21 32 Zabili Mi Żółwia - Uczucia w promocji 10 (1)
21 RE Lao Che - Powstanie Warszawskie 10 (1)
21 RE Led Zeppelin - Houses of the Holy 10 (1)
21 RE Depeche Mode - The Singles 86>98 10 (1)
21 - Interpol - Turn on the Bright Lights 10 (1)
29 4 Strachy Na Lachy - Piła tango 9 (7 6)
29 RE Björk - Volta 9 (6 7)
31 23 Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj 9 (2)
31 23 Leehom - Gai Bian Zi Ji 9 (2)
31 32 Animations - Animations 9 (2)
31 87 Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob 9 (2)
35 19 Muse - Absolution 8 (5 9)
36 15 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje 8 (3)
36 32 Depeche Mode - Ultra 8 (3)
36 40 Jay Chou - Wo Hen Mang 8 (3)
36 - Collage - Moonshine 8 (3)
36 - Joy Division - Pernament 8 (3)
41 8 Depeche Mode - Playing the Angel 7 (10 5)
42 40 Band Of Horses - Everything All the Time 7 (4)
42 46 Robert Gawliński - Solo 7 (4)
42 46 Depeche Mode - Black Celebration 7 (4)
42 46 Kasia Stankiewicz - Mimikra 7 (4)
42 RE King Crimson - In the Wake of Poseidon 7 (4)
47 40 Różni wykonawcy - Srebrne dzwony (Oratorium Katarzyny Gaertner i Ernesta Brylla) 6 (5)
47 40 Depeche Mode - Music for the Masses 6 (5)
47 54 Kurt Elling - Nightmoves 6 (5)
47 63 Svann - Granica czerni i bieli 6 (5)
51 63 Led Zeppelin - Led Zeppelin II 5 (10 7)
51 73 Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold 5 (10 7)
53 73 Gentleman & The Far East Band - Live 5 (6)
53 78 Blackfield - Blackfield 5 (6)
53 87 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare 5 (6)
53 RE Normalsi - Dekalog czyli Piekło Muzykantów 5 (6)
53 RE King Crimson - Lizard 5 (6)
53 RE Riverside - Rapid Eye Movement 5 (6)
59 30 Pidżama Porno - Bułgarskie centrum 4 (8 10)
60 16 Katie Melua - Pictures 4 (7)
60 46 Grabaz i Strachy na Lachy - Grabaz i Strachy na Lachy 4 (7)
60 73 Satellite - Into the Night 4 (7)
60 RE Sex Pistols - Never Mind the Bollocks 4 (7)
60 RE David Bowie - Heathen 4 (7)
65 32 Muse - Hullabaloo 3 (8)
65 63 Placebo - Sleeping with Ghosts 3 (8)
65 63 Dżem - Wehikuł czasu 3 (8)
65 78 Ogród Wyobraźni - Świątynia dumania 3 (8)
65 87 Michael Bublé - Call Me Irresponsible 3 (8)
65 98 Muzyka Końca Lata - 2:1 dla dziewczyn 3 (8)
65 RE PJ Harvey - White Chalk 3 (8)
65 RE King Crimson - Starless and Bible Back 3 (8)
65 RE Myslovitz - Skalary Mieczyki Neonki 3 (8)
74 46 Pink Floyd - The Wall 2 (9)
74 62 Travis - The Boy with No Name 2 (9)
74 63 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt 2 (9)
74 87 Depeche Mode - Violator 2 (9)
74 87 Fair to Midland - Fables From a Mayfly: What I Tell You Three Times is True 2 (9)
74 RE Justyna Steczkowska - Daj mi chwilę 2 (9)
74 RE Abraxas - Centurie 2 (9)
74 RE Led Zeppelin - Led Zeppelin III 2 (9)
74 RE Cool Kids Of Death - 2 2 (9)
74 RE Hey - [sic!] 2 (9)
74 - Enigma - Le Roi Est Mort, Vive Le Roi! 2 (9)
85 78 Band Of Horses - Cease to Begin 1 (10)
85 78 Pink Floyd - Wish You Were Here 1 (10)
85 98 David Knopfler - Ship of Dreams 1 (10)
85 98 Banjo Band Ivana Mládka - The Best of 1 (10)
85 RE Bruce Springsteen - Magic 1 (10)
85 RE The Chemical Brothers - Come with Us 1 (10)
85 RE Editors - An End Has a Start 1 (10)
85 - U2 - Pop 1 (10)
85 - Lipali - Bloo 1 (10)
Osób: 14.
Płyt: 93.
1 2 6 Strachy Na Lachy - Autor 44 (7 3 2 5 2 3)
2 1 10 Dave Gahan - Hourglass 40 (3 4 4 3 1)
3 7 12 Happysad - Nieprzygoda 33 (5 2 8 4 3)
4 6 9 Totentanz - Nieból 26 (4 4 5 5)
5 16 7 Anna Maria Jopek - ID 24 (5 2 2)
6 9 4 The White Stripes - Icky Thump 21 (7 6 6 4)
7 10 3 Muchy - Terroromans 20 (2 3 8)
8 40 1 King Crimson - Islands 19 (2 1)
9 11 5 King Crimson - In the Court of the Crimson King 18 (1 7 7)
10 13 2 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski 17 (1 4)
11 3 Peter Cincotti - East of Angel Town 17 (2 3)
12 54 Serj Tankian - Elect the Dead 15 (8 5 5)
13 13 Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana 15 (6 1)
13 18 Blackfield - Blackfield II 15 (1 6)
15 22 King Crimson - Red 13 (7 4 9)
16 11 Radiohead - In Rainbows 13 (6 3)
16 54 Led Zeppelin - Led Zeppelin I 13 (6 3)
18 21 Kent - Tillbaka till samtiden 13 (4 5)
19 78 Led Zeppelin - Led Zeppelin IV 12 (2 9 10)
20 5 Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion 12 (8 2)
21 23 Normalsi - Soliloquium 10 (1)
21 23 Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa 10 (1)
21 32 Ceti - (...)Perfecto Mundo(...) 10 (1)
21 32 Zabili Mi Żółwia - Uczucia w promocji 10 (1)
21 RE Lao Che - Powstanie Warszawskie 10 (1)
21 RE Led Zeppelin - Houses of the Holy 10 (1)
21 RE Depeche Mode - The Singles 86>98 10 (1)
21 - Interpol - Turn on the Bright Lights 10 (1)
29 4 Strachy Na Lachy - Piła tango 9 (7 6)
29 RE Björk - Volta 9 (6 7)
31 23 Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj 9 (2)
31 23 Leehom - Gai Bian Zi Ji 9 (2)
31 32 Animations - Animations 9 (2)
31 87 Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob 9 (2)
35 19 Muse - Absolution 8 (5 9)
36 15 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje 8 (3)
36 32 Depeche Mode - Ultra 8 (3)
36 40 Jay Chou - Wo Hen Mang 8 (3)
36 - Collage - Moonshine 8 (3)
36 - Joy Division - Pernament 8 (3)
41 8 Depeche Mode - Playing the Angel 7 (10 5)
42 40 Band Of Horses - Everything All the Time 7 (4)
42 46 Robert Gawliński - Solo 7 (4)
42 46 Depeche Mode - Black Celebration 7 (4)
42 46 Kasia Stankiewicz - Mimikra 7 (4)
42 RE King Crimson - In the Wake of Poseidon 7 (4)
47 40 Różni wykonawcy - Srebrne dzwony (Oratorium Katarzyny Gaertner i Ernesta Brylla) 6 (5)
47 40 Depeche Mode - Music for the Masses 6 (5)
47 54 Kurt Elling - Nightmoves 6 (5)
47 63 Svann - Granica czerni i bieli 6 (5)
51 63 Led Zeppelin - Led Zeppelin II 5 (10 7)
51 73 Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold 5 (10 7)
53 73 Gentleman & The Far East Band - Live 5 (6)
53 78 Blackfield - Blackfield 5 (6)
53 87 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare 5 (6)
53 RE Normalsi - Dekalog czyli Piekło Muzykantów 5 (6)
53 RE King Crimson - Lizard 5 (6)
53 RE Riverside - Rapid Eye Movement 5 (6)
59 30 Pidżama Porno - Bułgarskie centrum 4 (8 10)
60 16 Katie Melua - Pictures 4 (7)
60 46 Grabaz i Strachy na Lachy - Grabaz i Strachy na Lachy 4 (7)
60 73 Satellite - Into the Night 4 (7)
60 RE Sex Pistols - Never Mind the Bollocks 4 (7)
60 RE David Bowie - Heathen 4 (7)
65 32 Muse - Hullabaloo 3 (8)
65 63 Placebo - Sleeping with Ghosts 3 (8)
65 63 Dżem - Wehikuł czasu 3 (8)
65 78 Ogród Wyobraźni - Świątynia dumania 3 (8)
65 87 Michael Bublé - Call Me Irresponsible 3 (8)
65 98 Muzyka Końca Lata - 2:1 dla dziewczyn 3 (8)
65 RE PJ Harvey - White Chalk 3 (8)
65 RE King Crimson - Starless and Bible Back 3 (8)
65 RE Myslovitz - Skalary Mieczyki Neonki 3 (8)
74 46 Pink Floyd - The Wall 2 (9)
74 62 Travis - The Boy with No Name 2 (9)
74 63 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt 2 (9)
74 87 Depeche Mode - Violator 2 (9)
74 87 Fair to Midland - Fables From a Mayfly: What I Tell You Three Times is True 2 (9)
74 RE Justyna Steczkowska - Daj mi chwilę 2 (9)
74 RE Abraxas - Centurie 2 (9)
74 RE Led Zeppelin - Led Zeppelin III 2 (9)
74 RE Cool Kids Of Death - 2 2 (9)
74 RE Hey - [sic!] 2 (9)
74 - Enigma - Le Roi Est Mort, Vive Le Roi! 2 (9)
85 78 Band Of Horses - Cease to Begin 1 (10)
85 78 Pink Floyd - Wish You Were Here 1 (10)
85 98 David Knopfler - Ship of Dreams 1 (10)
85 98 Banjo Band Ivana Mládka - The Best of 1 (10)
85 RE Bruce Springsteen - Magic 1 (10)
85 RE The Chemical Brothers - Come with Us 1 (10)
85 RE Editors - An End Has a Start 1 (10)
85 - U2 - Pop 1 (10)
85 - Lipali - Bloo 1 (10)
Osób: 14.
Płyt: 93.
Kto i ile razy do tej pory głosował?
12 ku3a
12 stavanger
12 nastoletni_duch
12 Yacy
12 adr
12 ksch
11 Aro
11 1981
9 Martyr
9 Miszon
9 abd3mz
9 retry2
7 kajman
7 jotem3
6 tadzio3
6 mrsap
5 Tomekk
4 I.C 1987
4 Robinson
4 mateusz15
3 kuba_m
2 jackal
2 prz_rulez
2 Gary
1 vinyl84
1 Grycek
1 mcgrat
1 amstel
1 Mr. Dark
12 ku3a
12 stavanger
12 nastoletni_duch
12 Yacy
12 adr
12 ksch
11 Aro
11 1981
9 Martyr
9 Miszon
9 abd3mz
9 retry2
7 kajman
7 jotem3
6 tadzio3
6 mrsap
5 Tomekk
4 I.C 1987
4 Robinson
4 mateusz15
3 kuba_m
2 jackal
2 prz_rulez
2 Gary
1 vinyl84
1 Grycek
1 mcgrat
1 amstel
1 Mr. Dark
Ups...adr pisze:Mamy nowego lidera - Strachy Na Lachy dzięki świetnemu finiszowi wyprzedziły Dave'a Gahana.
Płyty na które nie tylko ja głosowałem.adr pisze:1 2 6 Strachy Na Lachy - Autor 44 (7 3 2 5 2 3)
4 6 9 Totentanz - Nieból 26 (4 4 5 5)
5 16 7 Anna Maria Jopek - ID 24 (5 2 2)
6 9 4 The White Stripes - Icky Thump 21 (7 6 6 4)