Miszon pisze: z Fishem (...). Nuda. Z Hoghartem (...) i nuda także. (...)
Natomiast solowe FIsha znam też kilkanaście kawałków, ale w większości są jeszcze gorsze (...)
1. 235. Lavender
2. 201. Kayleigh
3. 166. Jigsaw
4. 159. She Cameleon
5. 152. Fugazi
6. 121. Bitter Suite
7. 119. White russian
8. 118. Script For A Jester's Tear
9. 106. Pseudo Silk Kimono
10. 100. Assassing
11. 97. Blind Curve
12. 97. He Knows You Know
13. 86. Incubus
14. 84. Chelsea Monday
15. 82. Easter
16. 81. Beautiful
17. 79. Don't hurt yourself
18. 74. Forgotten Sons
19. 73. Incommunicado
20. 70. Heart Of Lothian
21. 68. The Great Escape
22. 65. The Web
23. 62. Angelina
24. 62. Punch and Judy
25. 57. Sugar mice
26. 56. Garden Party
27. 55. Neverland
28. 53. Afraid Of Sunlight
29. 52. Ocean Cloud
30. 51. This is the 21st century
31. 51. Childhoods End?
32. 50. Warm Wet Circles
33. 48. No one can
34. 47. Grendel
35. 45. Whatever is wrong with you
36. 44. Sympathy
37. 41. Emerald Lies
38. 40. Hotel Hobbies
39. 36. When I Meet God
40. 36. The Last Straw
41. 35. Estonia
42. 32. That Time Of The Night (The Short Straw)
43. 31. Three Boats Down From The Candy
44. 30. Cinderella Search
45. 30. Beyond You
46. 28. Brave
47. 28. You're gone
48. 28. Cover my eyes
49. 26. Happiness Is The Road
50. 24. Going Under
51. 24. The Hollow Man
52. 23. Torch Song
53. 23. Liquidity
54. 22. Slainte Mhath
55. 20. Memory Of Water
56. 20. This Train Is My Life
57. 20. Dry land
58. 20. Interior Lulu
58. 20. Made Again
60. 19. Alone again in the lap of luxury
61. 19. If My Heart Were a Ball It Would Roll Uphill
62. 18. Somewhere Else
63. 18. 80 Days
64. 16. Waterhole (Expresso Bongo)
65. 16. House
65. 16. Fake Plastic Trees
67. 15. King
68. 14. The Only Unforgivable Thing
69. 14. Trap The Spark
69. 14. Just for the Record
71. 13. Throw Me Out
72. 12. Under The Sun
73. 11. Real Tears For Sale
73. 11. Man Of The Thousand Faces
73. 11. A Few Words For The Dead
76. 10. Marouette Ham
77. 8. These Chains
77. 8. Go!
77. 8. Asylum Satellite #1
80. 7. Bride
81. 6. Lord Of The Backstage
82. 6. Winter Trees
82. 6. Tux On
82. 6. Faith
85. 5. Map Of The World
86. 5. After Me
86. 5. The Man From The Planet Marzipan
86. 5. Berlin
89. 4. Market Square Heroes
89. 4 . Goodbye To All That
89. 4. Thank You Whoever You Are
89. 4. No Such Thing
93. 3. The Last Century for Man
93. 3. Deserve
93. 3. Hooks In You
96. 2. Between you and me
96. 2. It's Not Your Fault
96. 2. The Space
99. 1. Story Froma A Thin Wall
99. 1. Hope For The Future
99. 1. Splintering Heart
99. 1. The Invisible Man
Lider jednak mnie zaskoczył... Myślałem, że Kayleigh jest nie do pobicia... Ale wyniki jednak bardzo Fishowe ... też jestem zaskoczony, że aż tak bardzo! Super
bear - dzięki!!!
Mój top poza zabawą. Ale i tak nic by nie zmienił.
1. Beautiful
2. No One Can
3. The Only Unforgivable Thing
4. Lavender
5. Easter
6. Childhoods End?
7. Garden Party
8. Genie
9. Man of a Thousand Faces
10. The King of Sunset Town
11. Wrapped Up in Time
12. Born To Run
13. Heart of Lothian
14. When I Meet God
15. Jigsaw
16. Waiting to Happen
17. Fantastic Place
18. This Is the 21st Century
19. Afraid of Sunlight
20. These Chains
21. A Collection
22. Faith
23. Trap the Spark
24. Sugar Mice
25. Marbles II
26. Dry Land
27. Tumble Down the Years
28. Don't Hurt Yourself
29. Lady Nina
30. Especially True
szkoda, że Marto nie zdążyłaś...
pełnych wyników jednak dziś nie będzie, przepraszam... postaram się to opracować najszybciej jak tylko będę mógł.
Co do czołówki to mnie nie zaskoczyła, bo wiedziałem że "Lavender" lubią właściwie wszyscy, a "Kayleigh" budzi raczej skrajne uczucie.
Natomiast pachniało niespodzianką, gdy "Jigsaw" w pewnym momencie dość wyraźnie wysunął się na drugie miejsce.
skoro tu taki off-topic, to się zapytam o Pidżamę Porno. Czy lipiec Państwu pasuje? Czy może zakładamy przerwę wakacyjną i ruszymy od września? Czy może Pidżamkę założymy na całe 2 miesiące? To w sumie 7 płyt [bo chyba ULICE JAK STYGMATY i ULICE JAK STYGMATY - absolutne rarytasy, to jednak dwie płyty?]