Wybieramy piosenkę roku 2006.
Moderatorzy: ku3a, Yacy, Mateusz, neon.ka, jollyroger72, ku3a, neon.ka, Yacy, Mateusz, jollyroger72
Wybieramy piosenkę roku 2006.
Skończył sie rok 2006, a więc zaczynamy powoli wybierać to, co nam podobało sie najbardziej tzn ulubione utwory z zestawu do głosowania na LP3 w 2006 roku.
Proszę podać swój top 10 najlepszych piosenek roku z zaznaczeniem kolejności. Najlepiej jeżeli są to subiektywne odczucia z dystansu na rok 2006, a nie sucha statystyka. Termin podawania typów do końca stycznia z możliwością przedłużenia.
Swoje propozycje podam za pare dni- musze sie trochę zastanowić, chociaz pierwszą trójke juz znam.
Proszę podać swój top 10 najlepszych piosenek roku z zaznaczeniem kolejności. Najlepiej jeżeli są to subiektywne odczucia z dystansu na rok 2006, a nie sucha statystyka. Termin podawania typów do końca stycznia z możliwością przedłużenia.
Swoje propozycje podam za pare dni- musze sie trochę zastanowić, chociaz pierwszą trójke juz znam.
Jeżeli tylko 10 to ja swoją już mam, więc tylko przekopiuje z innego wątku.
1. TALK - Coldplay
2. SPIDER'S WEB - Katie Melua
3. LONELY DAY - System of a Down
4. MIMO WSZYSTKO - Hey
5. ZOBACZ JAK PIĘKNIE - Mira Kubasińska & After Blues
6. LEWA STRONA LITERKI M - Kombajn do zbierania kur po wioskach
7. NOCNYM POCIĄGIEM AŻ DO KOŃCA ŚWIATA - Myslovitz
8. A PAIN THAT I'M USED TO - Depeche Mode
9. ON AN ISLAND - David Gilmour
10. C'MERE - Interpol
1. TALK - Coldplay
2. SPIDER'S WEB - Katie Melua
3. LONELY DAY - System of a Down
4. MIMO WSZYSTKO - Hey
5. ZOBACZ JAK PIĘKNIE - Mira Kubasińska & After Blues
6. LEWA STRONA LITERKI M - Kombajn do zbierania kur po wioskach
7. NOCNYM POCIĄGIEM AŻ DO KOŃCA ŚWIATA - Myslovitz
8. A PAIN THAT I'M USED TO - Depeche Mode
9. ON AN ISLAND - David Gilmour
10. C'MERE - Interpol
-
- Posty: 10727
- Rejestracja: pt lip 28, 2006 1:06 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003
- Lokalizacja: Jelenia Góra
mój top 10 roku 2006 :
1.MANEATER - Nelly Furtado
2.SPIDER'S WEB - Katie Melua
3.AIN'T NO OTHER MAN - Christina Aguilera
4.TELL ME BABY - Red Hot Chili Peppers
5.SORRY - Madonna
6.MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
7.LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
8.ALL GOOD THINGS - Nelly Furtado (za rok pewnie też będzie)
9.NINE MILLION BICYCLES - Katie Melua
10.ONE - Mary J. Blige feat. U2
1.MANEATER - Nelly Furtado
2.SPIDER'S WEB - Katie Melua
3.AIN'T NO OTHER MAN - Christina Aguilera
4.TELL ME BABY - Red Hot Chili Peppers
5.SORRY - Madonna
6.MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
7.LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
8.ALL GOOD THINGS - Nelly Furtado (za rok pewnie też będzie)
9.NINE MILLION BICYCLES - Katie Melua
10.ONE - Mary J. Blige feat. U2
- iqh
- Posty: 781
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003
- Lokalizacja: Tychovia/Cracovia
po pierwszej selekcji mój top2006 liczył sobie 27 utworów...potem z bólem serca ograniczyłem go do 17...następnie z bólem wszystkich pozostałych wnętrzności wyselekcjonowałem te:
1.daleka droga do domu - coma - najlepszy polski zespół obecnie...i ta żywotność w tej piosence
2.system - archive - najoryginalniejszy zespół
3.move on now - hard-fi - najpiękniejsza ballada
4.heartbeats - jose gonzales - najlepsza piosenka z reklamy tv:D
5.byłabym - hey - najbardziej jesienny utwór
6.starlight - muse - najrówniej grająca kapela...wszystko co gra jest dobre
7.lewa strona literki m - komajn do zbierania kur po wioskach - najbardziej alternatywny zespół...
8.infra-red - placebo - najlepsze placebo w tym roku
9.sam sama sami - hurt - po prostu ładne;]
10.nine million bicycles - ketevan melua - najlepszy głos kobiecy
1.daleka droga do domu - coma - najlepszy polski zespół obecnie...i ta żywotność w tej piosence
2.system - archive - najoryginalniejszy zespół
3.move on now - hard-fi - najpiękniejsza ballada
4.heartbeats - jose gonzales - najlepsza piosenka z reklamy tv:D
5.byłabym - hey - najbardziej jesienny utwór
6.starlight - muse - najrówniej grająca kapela...wszystko co gra jest dobre
7.lewa strona literki m - komajn do zbierania kur po wioskach - najbardziej alternatywny zespół...
8.infra-red - placebo - najlepsze placebo w tym roku
9.sam sama sami - hurt - po prostu ładne;]
10.nine million bicycles - ketevan melua - najlepszy głos kobiecy
Rok 2006 przyniósł piękne chwile, powiew ciepłego lata i kilka pamiętnych piosenek. Dla mnie osobiście słuchającego w dużej mierze polskiej muzyki był to rok Myslovitz("Happpines is easy") i Comy ("Zaprzepaszczone siły wielkiej armi świętych znaków") ale również długimi godzinami grały dla mnie Pustki( "Do-mi-no") choć nie da się nie wspomnieć przebojów Heya czy wspaniałej piosenki Miry Kubaśińskiej.
Poza granicami pieknie rozbrzmiewał głos Kate.....
1 Mieć czy być Myslovitz
2 Byłabym Hey
3 Nocnym pociągiem aż do końca świata Myslovitz
4 Zobacz jak pięknie Mira Kubasińska & After Blues
5 Tchu mi brak Pustki
6 Spider's Web Katie Melua
7 Nocnoautobusowa Orkiestra Na Zdrowie i Jacek Kleyff
8 Life Is Wonderful Jason Mraz
9 Tonacja Coma
10System Coma
Poza granicami pieknie rozbrzmiewał głos Kate.....
1 Mieć czy być Myslovitz
2 Byłabym Hey
3 Nocnym pociągiem aż do końca świata Myslovitz
4 Zobacz jak pięknie Mira Kubasińska & After Blues
5 Tchu mi brak Pustki
6 Spider's Web Katie Melua
7 Nocnoautobusowa Orkiestra Na Zdrowie i Jacek Kleyff
8 Life Is Wonderful Jason Mraz
9 Tonacja Coma
10System Coma
- Zawiesina
- Posty: 1529
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 4:23 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1997
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dwa z poniższych utworów były na liście już w 2005, ale zdobyły sporo punktów również w 2006. Pod spodem mały komentarz.
1. SPIDER'S WEB - Katie Melua
2. SŁABOŚĆ CHWILOWA - Pustki
3. I DON'T FEEL LIKE DANCING - Scissor Sisters
4. PAN PANCERNY - Kult
5. FILANDIA - Świetliki & Bogusław Linda
6. WALK AWAY - Franz Ferdinand
7. SWEET THE STING - Tori Amos
8. VAMPIRE - Sinead O'Connor
9. JAZZ NAD WISŁĄ - T.Love
10. MARTYR - Depeche Mode
1 - słów mi brakuje; jeśli tylko do zestawu wejdzie "Shy Boy" to może uczynić podobne spustoszenie na mojej prywatnej liście 2007 roku
2 - najlepsza polska płyta sezonu i najmocniej uzależniający utwór
3 - jeden z tych utworów, podczas których wariuję
4 - ostatnia płyta Kultu zawiodła; honor ratują dwa genialne muzycznie i tekstowo utwory - jednym z nich jest ten właśnie
5 - osobiste wspomnienia, bo nigdy nie będzie takiego lata
6 - świetna, melodyjna i przebojowa płyta; mógłby tu się znaleźć każdy utwór z tego albumu
7 - dziwię się, że lubiana na ogół przez słuchaczy LP3 Tori, z tą piękną piosenką dotarła stosunkowo nisko
8 - patrz nr 3
9 - na swój użytek nazywam ten utwór "1996 10 lat później"
10 - single z płyty "Playing The Angel" przełamały moją niechęć do DM, ale i tak "Martyr" bije je na głowę
1. SPIDER'S WEB - Katie Melua
2. SŁABOŚĆ CHWILOWA - Pustki
3. I DON'T FEEL LIKE DANCING - Scissor Sisters
4. PAN PANCERNY - Kult
5. FILANDIA - Świetliki & Bogusław Linda
6. WALK AWAY - Franz Ferdinand
7. SWEET THE STING - Tori Amos
8. VAMPIRE - Sinead O'Connor
9. JAZZ NAD WISŁĄ - T.Love
10. MARTYR - Depeche Mode
1 - słów mi brakuje; jeśli tylko do zestawu wejdzie "Shy Boy" to może uczynić podobne spustoszenie na mojej prywatnej liście 2007 roku
2 - najlepsza polska płyta sezonu i najmocniej uzależniający utwór
3 - jeden z tych utworów, podczas których wariuję
4 - ostatnia płyta Kultu zawiodła; honor ratują dwa genialne muzycznie i tekstowo utwory - jednym z nich jest ten właśnie
5 - osobiste wspomnienia, bo nigdy nie będzie takiego lata
6 - świetna, melodyjna i przebojowa płyta; mógłby tu się znaleźć każdy utwór z tego albumu
7 - dziwię się, że lubiana na ogół przez słuchaczy LP3 Tori, z tą piękną piosenką dotarła stosunkowo nisko
8 - patrz nr 3
9 - na swój użytek nazywam ten utwór "1996 10 lat później"
10 - single z płyty "Playing The Angel" przełamały moją niechęć do DM, ale i tak "Martyr" bije je na głowę
-
- Posty: 8049
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
- Lokalizacja: Krosno
Dla przypomnienia sobie wszystkich utworów, które gościły na liście w 2006 polecam te 2 tematy:
http://www.forum.lp3.pl/viewtopic.php?t=970
http://www.forum.lp3.pl/viewtopic.php?t=960
Sam właśnie to przeglądam, żeby w miarę trafnie wybrać 10-tkę.
http://www.forum.lp3.pl/viewtopic.php?t=970
http://www.forum.lp3.pl/viewtopic.php?t=960
Sam właśnie to przeglądam, żeby w miarę trafnie wybrać 10-tkę.
-
- Posty: 8049
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
- Lokalizacja: Krosno
1. RIVERSIDE — Conceiving You
2. KATIE MELUA - Spider's Web
3. DAVID GILMOUR - On an Island
4. PLACEBO - Song to Say Goodbye
5. KATIE MELUA - Nine Million Bicycles
6. SINÉAD O'CONNOR - Vampire
7. SYSTEM OF A DOWN - Lonely Day
8. STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
9. KOMBAJN DO ZBIERANIA KUR PO WIOSKACH - Lewa strona literki M
10. BULDOG - V rozbiór Polski
2. KATIE MELUA - Spider's Web
3. DAVID GILMOUR - On an Island
4. PLACEBO - Song to Say Goodbye
5. KATIE MELUA - Nine Million Bicycles
6. SINÉAD O'CONNOR - Vampire
7. SYSTEM OF A DOWN - Lonely Day
8. STRACHY NA LACHY - Dzień dobry kocham cię
9. KOMBAJN DO ZBIERANIA KUR PO WIOSKACH - Lewa strona literki M
10. BULDOG - V rozbiór Polski
Jak ktos bardzo lubił piosenkę i na nią głosował to zapamięta... Np ja. W mojej dziesiątce bedzie Believekajman pisze:I jeszcze jedno: z zestawu do głosowania? Kto pamięta, co było w zestawie do głosowania. Podejrzewam, że jeżeli znajdzie się jakaś taka piosenka, to co najwyżej z ostatnich zestawów.
1.SAEGLOPUR - Sigur Ros
2.CAN'T COOK (WHO CARES) - The Car Is On Fire
3.CRAZY - Gnarls Barkley
4.NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
5.HEJ CHŁOPCZE - Cool Kids Of Death
6.C'MERE - Interpol
7.THE HARDEST PART - Coldplay
8.SPALINY - Cool Kids Of Death
9.STEADY AS SHE GOES - The Raconteurs
10.REVERSE THE DAY - Pati Yang
2.CAN'T COOK (WHO CARES) - The Car Is On Fire
3.CRAZY - Gnarls Barkley
4.NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
5.HEJ CHŁOPCZE - Cool Kids Of Death
6.C'MERE - Interpol
7.THE HARDEST PART - Coldplay
8.SPALINY - Cool Kids Of Death
9.STEADY AS SHE GOES - The Raconteurs
10.REVERSE THE DAY - Pati Yang
- saferłel
- Posty: 3240
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 5:31 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: czasu do czasu
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
1-TALK-Coldplay
2-I DON'T FEEL LIKE DANCIN - Scissor Sisters
3-ON AN ISLAND - David Gilmour
4-JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
5-SUFFER WELL - Depeche Mode
6-CRAZY - Gnarls Barkley
7-MINIMAL - Pet Shop Boys
8-WALK AWAY - Franz Ferdinand
9-SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
10-DANI CALIFORNIA - Red Hot Chili Peppers
2-I DON'T FEEL LIKE DANCIN - Scissor Sisters
3-ON AN ISLAND - David Gilmour
4-JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
5-SUFFER WELL - Depeche Mode
6-CRAZY - Gnarls Barkley
7-MINIMAL - Pet Shop Boys
8-WALK AWAY - Franz Ferdinand
9-SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
10-DANI CALIFORNIA - Red Hot Chili Peppers
Moja 10-tka inna niż podawałem w innym wątku, gdzie była sucha statystyka.
1. HARROWDOWN HILL - Thom Yorke
2. SAEGLOPUR - Sigur Ros
3. TALK - Coldplay
4. MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
5. LEWA STRONA LITERKI M. - Kombajn do zbierania kur po wioskach
6. YOU'RE ALL I HAVE - Snow Patrol
7. STEADY AS SHE GOES - The Racounteurs
8. MUSIC IS THE POWER - Richard Ashcroft
9. THE HARDEST PART - Coldplay
10. SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
INTERPOL - C'MERE zaliczyłem do 2005 roku, gdyby nie to byłby pierwszy.
1. HARROWDOWN HILL - Thom Yorke
2. SAEGLOPUR - Sigur Ros
3. TALK - Coldplay
4. MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
5. LEWA STRONA LITERKI M. - Kombajn do zbierania kur po wioskach
6. YOU'RE ALL I HAVE - Snow Patrol
7. STEADY AS SHE GOES - The Racounteurs
8. MUSIC IS THE POWER - Richard Ashcroft
9. THE HARDEST PART - Coldplay
10. SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
INTERPOL - C'MERE zaliczyłem do 2005 roku, gdyby nie to byłby pierwszy.
- Miszon
- Posty: 15290
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I jednocześnie najlepsza polska płyta roku. Z tym, że akurat ten kawałek jest na niej najsłabszy (zwłaszcza w wersji singlowej), no może jeszcze "W ogrodzie" taki sobie i tytułowy za długi, ale na pewno lepszy.iqh pisze: 1.daleka droga do domu - coma - najlepszy polski zespół obecnie...i ta żywotność w tej piosence
CO ciekawe, jak byłem na ich koncercie, był to jedyny kawałek z nowej płyty, jakiego nie zagrali .
Jak ja byłem to takze 'Dalekiej drogi do domu" jako jedynego kawałka nie zagrali. Wcale nie byłem na nich zbytnio zły- były znacznie lepsze inne utwory.Miszon pisze:I jednocześnie najlepsza polska płyta roku. Z tym, że akurat ten kawałek jest na niej najsłabszy (zwłaszcza w wersji singlowej), no może jeszcze "W ogrodzie" taki sobie i tytułowy za długi, ale na pewno lepszy.iqh pisze: 1.daleka droga do domu - coma - najlepszy polski zespół obecnie...i ta żywotność w tej piosence
CO ciekawe, jak byłem na ich koncercie, był to jedyny kawałek z nowej płyty, jakiego nie zagrali .
- mr.pusiak
- Posty: 1597
- Rejestracja: wt gru 23, 2003 2:02 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1993
- Lokalizacja: Dynów
1. AFTERGLOW - Inxs
2. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
3. ON AN ISLAND - David Gilmour
4. A PAIN THAT I'M USED TO - Depeche Mode
5. MARTYR - Depeche Mode
6. THE SAINTS ARE COMING - U2 & Green Day
7. SNOW (HEY OH) - Red Hot Chili peppers
8. SUFFER WELL - Depeche Mode
9. FOLD - Archive
10. SPIDER'S WEB - Katie Melua
2. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
3. ON AN ISLAND - David Gilmour
4. A PAIN THAT I'M USED TO - Depeche Mode
5. MARTYR - Depeche Mode
6. THE SAINTS ARE COMING - U2 & Green Day
7. SNOW (HEY OH) - Red Hot Chili peppers
8. SUFFER WELL - Depeche Mode
9. FOLD - Archive
10. SPIDER'S WEB - Katie Melua
- stavanger
- Posty: 3398
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
Zgodnie z pomysłem Tadzia żeby nie kierować się tylko statystykami ułożyłem taką dziesiątkę (kolejność piosenek ułożona wg punktów, w nawiasach miejsca z podsumowania mojej listy.
1 Lonely day - System of a down (1)
2 Maneater - Nelly Furtado (2)
3 Piła tango - Strachy na Lachy (5)
4 Nie wiem o trawie - Grzegorz Turnau (12)
5 God's Top Ten - INXS (13)
6 Ballad of NYC - Fun Lovin' Criminal (21)
7 Mimo wszystko - Hey (32)
8 All good things - Nelly Furtado (33)
9 Nocnoautobusowa - Orkiestra Na Zdrowie i Jacek Kleyff (47)
10 Afterglow - INXS (48 )
1 Lonely day - System of a down (1)
2 Maneater - Nelly Furtado (2)
3 Piła tango - Strachy na Lachy (5)
4 Nie wiem o trawie - Grzegorz Turnau (12)
5 God's Top Ten - INXS (13)
6 Ballad of NYC - Fun Lovin' Criminal (21)
7 Mimo wszystko - Hey (32)
8 All good things - Nelly Furtado (33)
9 Nocnoautobusowa - Orkiestra Na Zdrowie i Jacek Kleyff (47)
10 Afterglow - INXS (48 )
- John The Revelator
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 6:33 pm
- Lokalizacja: ZG
no to przywalimy 4 depesze .. a co
01. John The Revelator - Depeche Mode
02. Martyr - Depeche Mode
03. A Pain That I'm Used To - Depeche Mode
04. Suffer Well - Depeche Mode
05. Starlight - Muse
06. Supermassive Black Hole - Muse
07. God's Top Ten - Inxs
08. Afterglow - Inxs
09. Talk - Coldplay
10. Spider's Web - Katie Melua
odkrycie roku to dla mnie Muse
01. John The Revelator - Depeche Mode
02. Martyr - Depeche Mode
03. A Pain That I'm Used To - Depeche Mode
04. Suffer Well - Depeche Mode
05. Starlight - Muse
06. Supermassive Black Hole - Muse
07. God's Top Ten - Inxs
08. Afterglow - Inxs
09. Talk - Coldplay
10. Spider's Web - Katie Melua
odkrycie roku to dla mnie Muse